Voorwaarden voor een Afspraak

  1. Toegang
    • Toegang tot de kliniek is enkel toegestaan tijdens een gepland en goedgekeurd consult, (na)behandeling of andere reden. Vrije inloop is niet toegestaan.
  2. Tijdige aanwezigheid
    • Afhankelijk van de drukte, kan 5 minuten te laat komen gezien worden als een no-show. Dit doen wij om de planning van de arts te beschermen en uitloop te voorkomen. U kunt hierna een nieuwe afspraak maken en er kan dan een aanbetaling gevraagd worden.
  3. Leeftijd en identificatie
    • De minimumleeftijd voor een consult of behandeling is 18 jaar.
    • Identificatie met een geldig paspoort of ID-bewijs is verplicht, conform de eisen van de Inspectie voor de Gezondheidszorg en Jeugd.
  4. Consult en behandeling
    • Alle afspraken beginnen met een vrijblijvend en kosteloos consult. Op basis van dit consult kan besloten worden om direct een behandeling te starten of een nieuwe afspraak in te plannen.
    • Elke behandeling vereist een getekend informed consent-formulier, waarin de behandeling en de bijbehorende risico’s worden besproken en vastgelegd.
  5. Privacy en veiligheid
    • Afspraken kunnen alleen voor uzelf worden gemaakt, niet voor anderen, vanwege de privacywetgeving.
    • Kinderen onder de 18 jaar zijn niet toegestaan in de kliniek om uw veiligheid en dat van anderen te waarborgen.
    • Huisdieren zijn niet toegestaan in de kliniek vanwege strikte hygiënevoorschriften.
    • Cliënten dienen instructies van personeel bij calamiteiten (bijvoorbeeld brand of ontruiming) altijd direct op te volgen.
    • Het is niet toegestaan om in de kliniek foto’s of video’s te maken waarop andere clienten of personeel te zien zijn, zonder duidelijke toestemming van deze mensen.
    • Voor het maken van foto’s en video’s van resultaten voor social media wordt u gevraagd om een consent formulier in te vullen bij de balie. U kunt u toestemming naderhand altijd ook weer intrekken als u telefonisch contact opneemt.
  6. Medische geschiktheid
    • Tijdens het consult beoordeelt de arts of u medisch geschikt bent voor de gewenste behandeling. Bij twijfel kan aanvullende informatie of een brief van uw huisarts of medisch specialist worden gevraagd.
    • Zwangerschap of het geven van borstvoeding is een absolute contra-indicatie voor alle behandelingen. Geef dit vooraf aan. Onze arts zal dit voor de behandeling ook met u doornemen.
    • Voor bepaalde behandelingen, zoals fillers of botox, kan het nodig zijn om bloedverdunners tijdelijk te stoppen (indien medisch verantwoord).
    • Onder invloed van alcohol, drugs of verdovende middelen wordt een behandeling nooit uitgevoerd.
    • Aepril Clinics behoudt zich het recht voor om een behandeling te weigeren of uit te stellen wanneer dit naar medisch of professioneel inzicht niet verantwoord wordt geacht. Deze beslissingen nemen wij uitsluitend in het belang van uw veiligheid en de kwaliteit van onze zorg. Wij maken hierin nooit onderscheid op basis van etniciteit, religie, gender of andere factoren die niet medisch zijn. In sommige gevallen kunnen wij ervoor kiezen de specifieke overwegingen achter een weigering niet met u te delen.
  7. Gezondheidsverklaring
    • U bent verplicht om tijdens het consult alle relevante medische informatie te delen, zoals allergieën, medicijngebruik en medische voorgeschiedenis, mits dit niet eerlijk is gedeeld dragen wij geen aansprakelijkheid voor eventuele complicaties en maakt u geen aanspraak op correcties.

Voorwaarden voor het Annuleren van een Afspraak

  1. Tijdig annuleren
    • Afspraken kunnen kosteloos geannuleerd worden tot 24 uur van tevoren via telefoon, WhatsApp of e-mail.
  2. Annuleringen binnen 24 uur
    • Bij annuleringen binnen 24 uur of een no-show wordt bij de volgende afspraak €50 aanbetaling in rekening gebracht.
    • Herhaaldelijke no-shows kunnen leiden tot uitsluiting van toekomstige consultaties, behandelingen, (na)behandelingen en controles.
  3. Herhaaldelijk wijzigen van afspraken
    • Herhaaldelijk wijzigen van afspraken kan ook leiden tot een €50 aanbetaling, of uitsluiting van toekomstige consultaties, behandelingen, (na)behandelingen en controles. De tijd van onze behandelaren, evenals de tijd van onze clienten, zijn kostbaar.

Voorwaarden voor Nacontroles

  1. Nacontrole inplannen
    • Een nacontrole kan alleen worden ingepland via telefoon, WhatsApp of e-mail, en na overleg met een van onze artsen. Het is niet mogelijk om zelf een nacontrole online in te plannen zonder goedkeuring. Nacontroles zijn niet nodig en worden niet aangeboden voor elke behandeling.
  2. Tijdstip van nacontrole
    • Nacontroles kunnen pas worden ingepland na minimaal twee weken, mits er geen alarmsymptomen zijn.
    • Tot vier weken na de behandeling bieden wij, indien goedgekeurd door behandelaar, kosteloze correcties aan binnen de garantieperiode.
  3. Kosten na garantieperiode
    • Indien tijdens de nacontrole na vier weken extra product of een aanvullende behandeling nodig is, worden hier extra kosten voor gerekend zoals beschreven op onze Tarieven pagina.
  4. Voorwaarden van nacorrectie
    • Bij botoxbehandelingen bieden wij een garantie tot en met 4 weken na de behandeling.
    • Bij fillerbehandelingen geldt dezelfde garantieperiode. Let op: wij voegen hierbij geen extra volume toe, maar voeren uitsluitend correcties uit in geval van asymmetrie of onregelmatigheid.

Algemene Voorwaarden

  1. Resultaat en risico’s
    • Het resultaat van de behandeling kan variëren per individu. Verwachtingen en mogelijke uitkomsten worden tijdens het consult besproken.
    • Behandelingen hebben een esthetisch of medisch doel of beiden. Behandelingen met onrealistische doelen kunnen worden geweigerd door onze behandelaar.
    • Complicaties of onvoorziene bijwerkingen kunnen niet volledig worden uitgesloten, hiervoor tekent u vooraf een Informed Consent formulier.
  2. Fotografie en Dossier
    • Voor en na foto’s worden gemaakt en opgeslagen in uw medisch dossier voor kwaliteitscontrole. Deze foto’s worden vertrouwelijk behandeld en niet zonder toestemming gebruikt. Met uw toestemming en getekende overeenkomst kunnen wij samen ervoor kiezen om de resultaten op social media te delen.
  3. Betalingen
    • Behandelingen dienen direct na afloop te worden betaald, tenzij anders overeengekomen. Pinnen is onze voorkeur. Biljetten boven de €100 worden niet geaccepteerd.
  4. Aansprakelijkheid
    • Aepril Clinics is niet aansprakelijk voor behandelingen of resultaten die worden beïnvloed door informatie die onjuist of onvolledig is verstrekt door de cliënt.
    • Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele reacties op behandelingen die voortkomen uit het niet opvolgen van nazorginstructies.
  5. Gedragsregels
    • Respectvol gedrag naar ons personeel en andere cliënten is verplicht. Bij ontoelaatbaar gedrag behouden wij het recht om de behandeling te weigeren en verdere toegang te weigeren en indien nodig, politie ingeschakeld.
  6. Verandering van Behandelplan
    • Onze artsen behouden zich het recht voor om een behandeling te weigeren indien dit niet in uw beste belang is of medisch onverantwoord blijkt. Hiervoor maken wij geen uitzondering.
  7. Gebruik van Eigen Producten
    • Het is niet toegestaan om eigen cosmetische producten of hulpmiddelen mee te brengen en te gebruiken tijdens de behandeling.
  8. Kleding en Hygiëne
    • Cliënten wordt gevraagd om schone, comfortabele kleding te dragen. Toegang tot de behandelkamer kan worden geweigerd bij ongeschikte hygiëne.
    • Make-up moet verwijderd worden voordat een behandeling kan starten.
  9. Begeleiding
    • Het meenemen van begeleiders is beperkt. In behandelruimtes is slechts één begeleider toegestaan, en alleen in uitzonderlijke situaties (bijvoorbeeld taalbarrières).

Voorwaarden van Kortingen en Acties

  • Geldigheidsperiode: De behandeling moet geboekt en uitgevoerd worden de genoemde om in aanmerking te komen voor de korting.
  • Toepassing: De korting geldt alleen voor behandelingen gepland en uitgevoerd voor de genoemde datum.
  • Niet combineerbaar: Deze actie kan niet worden gecombineerd met andere kortingen, pakketten, aanbiedingen of promoties.
  • Boekingsvoorwaarden: De korting is alleen geldig voor nieuwe boekingen en geldt niet op reeds geplande of betaalde behandelingen.
  • Beperkte beschikbaarheid: De actie is geldig zolang er beschikbare plekken zijn. Vol = vol.
  • Wijzigingen en annuleringen: Aepril Clinics behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden op elk moment te wijzigen of de actie voortijdig te beëindigen.
  • Specifieke locatie acties: bij elke actie staat de locatie van de kliniek genoteerd, bij twijfel informeer bij de kliniek om verwarring te voorkomen. Niet elke actie geld bij alle locaties.
  • Openingsactie Utrecht: De openingsactie in Utrecht biedt kortingen op 1 ML filler (niet advanced behandelingen) en op 3 zones botox, andere behandelingen zijn niet inbegrepen. De actie loopt tot eind oktober en actieprijs behandelingen moeten worden toegediend in de maand oktober, anders zijn ze niet geldig voor de actie. Dit is niet te combineren met andere acties. Prijs bij de receptie is de definitieve prijs, hiermee komt u vooraf overeen met de arts.
  • Herfst Glow Up Actie Hengelo: Deze actie in Hengelo biedt kortingen op 1, 2, 3, en 4 ML filler (niet advanced behandelingen). Deze behandeling moet worden toegediend in de maand september of oktober, anders is het niet geldig voor de actie. Dit is niet te combineren met andere acties. Prijs bij de receptie is de definitieve prijs, hiermee komt u vooraf overeen met de arts.

Voorwaarden van Cadeaukaarten

  • De Aepril Cosmetic Clinics Giftcard is verkrijgbaar in onze klinieken (Hengelo en Utrecht) en digitaal via onze website op de Giftcard-pagina.
  • De giftcard is 2 jaar geldig vanaf de datum van aankoop.
  • De giftcard is uitsluitend te besteden bij Aepril Cosmetic Clinics Hengelo en Utrecht voor behandelingen en producten.
  • De giftcard is niet inwisselbaar voor geld en er wordt geen geld teruggegeven bij (gedeeltelijke) besteding.
  • Eventueel resterend tegoed blijft beschikbaar tot het einde van de geldigheidsduur.
  • De giftcard is persoonlijk overdraagbaar, maar Aepril Clinics is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van de kaart.
  • Het saldo van de giftcard kan niet worden overgedragen naar een nieuwe kaart na het verstrijken van de geldigheidsduur.
  • Door gebruik te maken van de giftcard gaat de houder akkoord met deze voorwaarden.

Laat jouw natuurlijke schoonheid stralen.